SKRIVET: 2010-07-21, kl 20:41:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kläder

Hur ont jag än har i huvudet så är det inte så stor ide att lägga sig i sängen för om jag lägger mig för att se på en film eller så, så kommer jag somna vilket kommer leda till att jag vaknar vid 6 imorgonbitti och jag skulle ju gå upp då och vara en sjukt snäll syster (vilket jag redan är höhö) och göra good frulle till bror min men eftersom jag vet att han ändå äter frukost på flugger innan jobbet så är det ju rätt så onödigt att jag går upp då. Så istället för att lägga mig och slöa gjorde jag något bra, jo för jag rensade bland mina linnen och klänningar, och mjaa lite av det ska jag väl kasta men det blev fan inte mycket hahha, men men alltid något.

Och nu mår jag inte som jag förtjänar, här är man duktigt men nää man får bara mer huvudvärk och så blev jag helt snurrig, men de e ingen fara alls .. jag överlever det här haha.

Over and out, PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: