SKRIVET: 2010-07-04, kl 15:46:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen i korthet

Sorry för att jag inte har skrivit men jag har helt enkelt inte varit hemma och haft tillgång till data ..
Direkt efter Djurgårdsmatchen i fredags (som Djurgården förövrigt vann med 3-0. dessutom spelade dom bra fotboll ganska mycket) så kom Sofia hem till mig och sen efter middagen drog vi till Nacka Wärdshus där det var karaoke, sov sen hemma hos Mickis för jag orkade inte åka ända hem haha. Sen igår åkte jag direkt hem till mormor och morfar och sen sov jag där, men nu är jag hemma ..

Ska ut och springa ikväll också, men som vanligt satsar jag mest på promenad..är förskyld och fortfarande lite ont i halsen men jag tror att det ska gå bra ändå. Än så länge har jag varje gång sagt att jag ska promenare men det slutar alltid med att jag springer mer =P hhaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: