SKRIVET: 2010-07-01, kl 21:58:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Filmkväll

Helluu, har precis sett klart en film med världens bästa pappa! Vi har ätit räkor, mums!! suupergott ska ni veta .. dessutom så åt jag lite naturgodis också som en liten efterrätt.

Ska snart krypa ner i min otroligt övervarma säng .. ska upp vid 7 imorgonbitti för att springa med Petra, och sen efter det ska jag omvandla Thomas från bajsare till gårdare, eller jag kan ju alltid försöka haha eller inte, men han ska nog med mig på djurgårdens träningsmatch imorgon på dagen =)

Vill ni veta mitt mål .. hahahah sjukt mål som aldrig kommer uppfyllas men man måste ju drömma, right? hahaha..jag ska träna stenhårt och sen ska jag bli Sickla IFs fystränare för seniorlagen hahah (a) bra vaa? Jag tycker det är ett bra mål

Men jaja nu skajag läsa lite bloggar sen lägga mig i sängen Pusss på er alla söta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: