SKRIVET: 2010-07-06, kl 22:17:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

,,

Mjaa det går ju inte så där värst bra för uruguay just nu vaa? Hmm, 3-1 till holland, not good .. men åandrasidan så har jag ju inget emot att holland går vidare heller så länge spanien vinner mot tyskarna imorgon så är jag nöjd.

Sitter just nu och verkligen typ sover .. måste verkligen lägga ifrån mig datorn och sova för det behöver jag. Om jag någonsin ska bli kvitt mitt halsonda och bli friskt så måste jag nog tänka på min sömn, visst fan nu kom jag på..jag glömde ta blutsaften juu fan också, Jag har ju typ järnbrist så måste ta det men jag har glömt i dag..not good jag vet. Och nu tycker säkert ni att jag ska pallra mig till köket och ta den där skiten men jag orkar inte! Jag lovar er att om jag går i trappen kommer jag typ ramla ihop och somna i trappen! Hahha jaa jag är så trött, så nu ska jag sova, Puss och god natt!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: