SKRIVET: 2010-07-28, kl 20:01:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Case 39

Tjenare tjenare, har nyss kollat på en film med Adela, Thomas har flytt hemmet med Ann-Sofie haha. Jag och Adela såg en film som heter Case 39, och jag säger bara att om ni vill se en skräckis så ska ni se den..handlar om en tjej som jobbar på socialen och ska ta hand om en liten flicka, som visar sig vara typ en psykopat! Fyfaan jag brukar inte bli rädd av skräckfilmer, typ the grudge och the ring och såna filmen skrämmer mig inte men den här usch..men det är mer psykopatfilm liksom och dom är läskigare haha, men se den här..ni måste se den haha

 

Over and out, nu ska jag ta och försöka lugna ner mig hahha, det kryper på hela min kropp kan jag säga..bläää!!! HAHAH



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: