SKRIVET: 2010-07-19, kl 20:22:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra dag

Hej hej!
Har ni haft en bra dag? Det har iallafall jag, trots den där jävla mensvärken som envisas med att komma tillbaka varje månad så har min dag varit kanoners. Följde med mamma till hennes kompis och hennes bebis, sjukt söt unge =) han är min nya kompis tihihi, vi åt lunch och fika. Efter det åkte jag och mamma till nacka forum och jag köpte mig en bikini, och efter ett tag när pappa kom så gick vi och köpte en mobil till mig =D fast den var slut så dom har beställt den till mig, hoppashoppashoppas att jag får den innan jag åker till skåne .. men med min otur så lär den ju inte göra de. Köpte i alla fall en X10 mini pro ..

Men ska kolla på tv nu ciao ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: