SKRIVET: 2010-07-18, kl 12:04:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Borta bra men hemma bäst

Tjena hejsan! Nu är jag hemma i Älta igen, eller jag kom hem igår men då orkade jag inte blogga

Har i alla fall haft det jättebra, skönt att bara vara borta och ta det lugnt..så det va skönt att kunna vila upp sig, inte för att man vila upp sig så mycket haha kunde inte sova så bra på natten men men, de blev lite solning, lite fiske (jag va sportfiskare i mitt förra liv kom jag fram till) Jag fick många finfina aborrar och sen så fick jag en fin brax, de va faktiskt gott med brax =) och så badade man såklart en del, och bastade och spelade lite fotboll mm.

Sitter just nu och kollar på en film på som går på 5an just nu, den heter typ "kyrkogårdsön" verkar helt okej faktiskt, när den är slut ska jag gå ner till ica och hämta sakerna jag beställde från nelly.com =D wiie!!

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: