SKRIVET: 2010-07-29, kl 20:42:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Barca

Sitter just nu och läser aftonbladets liveskit .. matchen mellan barca och något norskt lag hahah alla bara kommenterer att Zlatan ska göra mål och att han gör sitt bästa och bla bla bla,, så va det en klok själ som skrev "Gör sitt bästa han spelar ju med juniorerna, hur ska det då bli med messi o villa" haha aah det kan man ju fan undra, klarar han inte av att spela bra nu mot ett lag som typ inte ens är bra .. hur ska han klara av la liga då? jaja jag har som sagt inte sett matchen men om man kollar på kommentarerna verkar det som att han inte spelar sådär kanoners men men vad vet jag liksom? Jag bryr mig ärligt talat inte, tror inte att han kommer få sådär jättemycket speltid i la liga, typ som Bojan fick förra säsongen kanske. Tror Messi Villa och Pedro kommer starta där uppe på topp och sen blir Bojan inbytt liite oftare än Zlatan haha hoppas de i alla fall

Men aja nog om det, såg att det spöregnar i sthlm, värsta ovädret..glad att jag inte är där kan jag ju lugnt säga!!! hahah Hoppas ovädret är borta när jag kommer hem bara, fast det är ju ett tag kvar =)

Såg dessutom att Bajsen bara spela 2-2 idag..great tihihi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: