SKRIVET: 2010-07-06, kl 21:26:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Au pair

Hemkommen från mötet nu då, det var ju ett informationsmöte angående att jobba som au pair i USA i ett år. Mötet gick väl bara bra..lite segt att sitta där inne bara haha va ju så grymt trött tihihi. Men jaa jag vet ju inte ännu hur jag ska göra, men en sak vet jag och det är att om jag kommer in på högskolan nu så stannar jag och pluggar men annars vet jag inte hur jag gör utan det får vi se då när den dagen kommer. Ska tänka på saken så länge iallafall, det känns så rätt så lockande ska ni veta men aah som sagt vi får se!

Nu ska jag se sista halvlek av fotbollen, om jag inte däckar innan det..haha Står ju iallafall just nu 1-1 och jag håller nog på uruguay i den här matchen .. vore faktiskt kul om dom gick och vann hela skiten haha, inte så troligt men ändå haha.

Men shoosan på er och god natt!


Studentfotot :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: