SKRIVET: 2010-08-10, kl 14:11:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

God dagens!
Nu har den där eländiga förskylningen jag dragit på ett tag blivit värre och det är så jobbigt! Sitter och hostar så det känns som jag ska spy =( och mina ögon rinner och jag känner mig allmänt hänig, ont i halsen också. Men har ätit soppa och druckis te med honung så nu orkar jag nog jobba. Dom på fritids måste ju undra om jag är ledsen eftersom det ser verkligen ut som att jag är ledsen när det rinner så från ögonen, men vafan det är bara kämpa på..

Annars idag så ska jag bara ta det lugnt, ska ta ett varmt o skönt bad när jag kommer hem från jobbet, om jag orkar det vill säga annars ska jag kolla på film och lägga mig tidigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: