SKRIVET: 2010-08-01, kl 15:20:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

Tjenixen på er! Ligger kvar på madrassen haha, fett sega vi är =P låg och kolla skräckisar i natt också men Pulse 2 var inte alls lika bra och läskig som ettan haha, efter filmen kunde jag fan inte somna asså .. låg och vred och vände och va typ inte ens trött så somnade inte förens vid fyratiden så det är okej att sova länge då haha.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, men film blir det i allafall ... skräckis och sen även lite annat =) och imorgon åker vi hem =( blää!

Imorgon får jag även veta svaret från högskolan tror jag .. hoppas jag kommer in!


josefine

Fjärde inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA ute i bloggen nu! Skriv gärna en kommentar om vad du tycker :) kram!



PUBLICERAT: 2010-08-02, 20:03:59 | URL: http://technicolor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: