SKRIVET: 2010-08-22, kl 23:51:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag

Känner att mitt liv är rätt så meningslöst just nu, eller nää kanske inte men jag har sån jäkla mensvärk så allt jag gör är jobbigt typ, har sagt det förut och säger det igen, jag vill inte vara tjej just nu!! En vecka i månaden det är mycket, fast grejen är den att för mig är det inte en vecka imånaden eftersom jag får ont ca 4-7 dagar innan den kommer + att jag har ont under tiden såå jaa det är ju inte så kul..

Trots smärtan åkte jag med mamma och pappa för att kolla på brorsans andra halvlek på hans match idag, direkt när vi kom dit fick vi veta att han redan gjort två mål och under tiden som vi var där gjorde han två till, man vart ju lite stolt så där, han har alltså gjort 8 mål på bara fyra matcher .. ni kan ju läsa hans "skrytnyhet" här .. http://www.klubben.se/sicklaif/1886-nyhetsarkiv-item-78606.html

Ni får ha det så kanoners så hörs vi en annan gång !


<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: