SKRIVET: 2010-08-06, kl 14:57:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag

Jag har tänkt att skriva jättelänge nu men mitt internet har strulat plus att jag inte har orkat, har jobbat hela veckan..

Jajaa igår va jag på skansen med Cissi o Julia, alltid lika kul att träffa Cissi =) och så på kvällen kom några av Andes kompisar hit och så kolla vi på fotbollen och såå, vid elva drog dom dock in till stan men duktiga jag stanna kvar och kolla på tv och sen gick jag och la mig, jag hade vaknat upp pigg och glad kl 10.00 om det inte hade varit för att jag blev väckt kl 3 på natten och vi behöver ju inte gå in på varför jag blev de =P orkar inte förklara men somnade om vid sextiden igen hahah

Juuste jag kom in på sthlm univeritet, fick svaret igår så nu ska jag plugga till förskolelärare =) yeey hahaha

Orkar inte skriva mer nu hahha, men ni får hare så bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: