SKRIVET: 2010-08-24, kl 00:23:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fångarna på fortet

Sitter här i sängen och kollar på fångarna på fortet som går i repris just nu =) missade det förut idag då jag hade träning med mina kids och sen va jag kvar efter träning, så kollar på det nu istället. Fan va kul det är att det har börjat igen! Håller på dom vita .. alltså typ ehm fortetmästarna eller va dom hette, magnus samuelsson är i alla fall med, och hon electra från gladiatorerna men det ska bli spännande att se vilka som vinner.

Direkt efter fångarna på fortet slutar ska jag sova för imorgon ska jag nämligen träffa Sofia =) ska bli trevligt men det skriver jag mer om imorgon!

Nu ska jag fortsätta kolla på fortet .. sov så gott alla! PUSS


Viktigt att man har roligt i laget också, eller håller ni inte med?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: