SKRIVET: 2010-08-03, kl 21:47:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Borta bra men hemma bäst, eller?

Nu sitter jag i soffan hemma i älta igen, tråååkigt! Men rätt så skönt, jag är helt slut, min kropp är helt slut, mitt huvud är helt slut jaa hela jag är slut haha har knappt någon energi kvar i min stackars kropp..ska snart däcka i sängen, en stor o skön säng!

Kom hem från skåne igår men då sov jag hos mormor och morfar för jag orkade helt enkelt inte ta mig hem på kvällen så imorse åkte jag bara hem och lämna min resväska sen drog jag o jobba, åkte till andys lekland med julle och hennes kompis, mitt huvud typ sprängdes där inne .. de va inte kul!!! Men men sånt är livet, efter lekandet åkte vi hem till julle och passa vovven, kom hem vid halv åtta och åt ett fetto pizzabröd med ost på och de va det sista onyttiga som jag ska stoppa i mig nu resten av veckan (kanske med undantag för 20års festen jag ska på i helgen haha)

Ska jobba i morgon också men då blir cosmonova som gäller tror jag.. ska bli kul, gillar det stället..de e kul o intressant liksom =D haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: