SKRIVET: 2010-08-24, kl 01:03:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Betty

Hej igen! Det är reklam just nu så jag kan ju passa på att skriva lite till, det är konstigt de här med bloggningen med mig för ena studen skriver jag ingenting och sen skriver jag mycket..men det är väl bra att jag skriver någongång i allafall

Måste bara säga att jag saknar ugly betty lite grann, det är ju liksom slut .. for ever, okej det slutade för ett tag sen men jag är seg okej .. dessutom kom jag och tänka på det idag. Men men en serie försvinner och så hittar man någon ny serie som man kommer följa som besatt och just nu är det parenthood som går på trean (?) om jag inte minns helt fel..bra är det i alla fall.

Kul att det inte går att ladda upp bilder nu .. aja ska göra ett till försök, annars kommer bilden jag ville visa er i morgon.

 
Ser ni någon likhet? Det är ju rätt så sjukt hur mycket smink och saker gör, kolla skillnaden på "Skådespelar UglyBetty" och på den "riktigaBetty" eller jaa America Ferrera som hon heter. Man kan ju knappt förstå att detta är samma person, otroligt vacker är hon i alla fall när hon inte spelar Betty hihi 
 
Men nu börjar fortet igen och nu kommer jag inte skriva mer i dag/ natt .. så sov gott på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: