SKRIVET: 2009-10-22, kl 20:42:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

Sitter här och nyser och snorar, idag har inte varit min bästa dag men de funkar väl
Fick en liiten sovmorgon härligt nog i och med att jag gjorde klart en uppgift igårkväll så kunde jag sova längre och åka lite senare till skolan
Det ända jag skulle göra i skolan va att lämna in den här uppgiften (vilket jag hade kunnat maila) men så va jag tvugen att lämna en film till Fanny som hon skulle låna till en skoluppgift och sen så skulle jag även ha ett grattiskort eftersom våran lärare fyllde hela 30 år idag, grattis!! Så vi hade köpt blommor som vi överaskade henne med

Efter typ en timme med onödigt tidsfördriv kunde jag äntligen åka hem och tare lugnt, vilket jag gjort hela dagen! Det här är ju som sagt inte min dag, det känns som att mitt huvud väger 50 ton och jag har världens mensvärk, not fun! Har så ont så ont så ni anar inte, min rygg värker och jag har så ont i min mage..dessutom vill jag ha choklad! Haha det suger att va tjej

Men va fan annars är det kanon, taggad för imorgon tihihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: