SKRIVET: 2009-10-15, kl 23:20:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag 15/10-09

Ska snart krypa ner i min varma säng för lite sömna =) men tänka först skriva ett litet inlägg om min dag, så här är det!

Skolan idag va lugn, vi har två praktikaneter från idrottshögskolan där så dom hade lite sammarbetsövningar med klassen, det gick kanoners och det bjöds på en hel del skratt =) efter de vare bara lite projektarbete och sen slutade vi lagom till lunch, härligt eller hur?
Jag och Mickis bestämde oss för att äta lunch i centrum så sagt och gjort så gick vi till tyresö c där vi åt god thaibuffe =) mumsmums! Vi kollade även runt i lite affärer och mickis handlade lite stuff,
Måste säga att de va roligt att umgås med henne igen =) de va ett tag sen ju

Efter vi kollat i affärere och så så åkte vi båda hemåt och jag somnade när jag väl va hemma haha, trötter javisst! Åkte senare till sickla galleria med mamma, pappa och mormor =) köpte en vinterjacka till mig, bara en vanlig svart...sen gick vi och fikade

nu på kvällen så har jag bara tagit de lugnt, har kollat på tv .. såg de där programmet "inlåst" där de är kriminella ungomar som får prova hur detär i fängelse, sen finns de även föredetta kriminella där för att stötta ungdomarna =) jag tkr de är ett bra program och det är en bra ide att hjälpa ungdomarna på rätt spår men jag tkr inte om att det sänds på tv, jag veti nte det känns bara fel .. men huvudsaken är att det hjälper =) och det verkar det iaf göra

Men jaa det va nog allt för mig, <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: