SKRIVET: 2009-10-13, kl 18:37:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skratt i massor!

Sitter och bara tar det lugnt, borde återigen plugga men jag orkar inte utan jag väntar på att papi ska komma hem och hjälpa mig =P om jag ska få lida ska jag fan ha ngn att lida med hahah

Skoldagen har varit som vanligt och som alltid när man är i min klass så bjuds det på skratt i massor, hahah..sjuk klass de där men oj så kul man kan ha =) dessutom är typ hela klassen fast vid akvariumet på facebook haha så där sitter vi och fördriver våran tid och när vi inte gör det så hittas det alltid på ngt annat så man börjar skratta =)
Såg även i gästboken på laget.se sickla if p02 -laget som jag, petra och severi tränar- att föräldrarna hade skrivit och berömt oss =) alltid lika kul då man vet att ens jobb är uppskattat.. jag som är rätt så osäker på mig själv eller vad man ska säga blir jätteglad när jag får beröm haha, så jag blir verkligen superglad när jag läser sånt där =) wiie! Hade även fått mail om att man tyckte vi va bra ...
Jag tränar ju idiellt och jag kan erkänna att ibland så känns det ju sådär haha, det är ändå min fritid (a) men när man får sån beröm och när barnen visar hur mkt dom gillar att träna så struntar jag i att jag inte får betalt i pengar för min betalning är deras glädje =)

nog om det, nu ikväll så ska jag inte göra ngt speciellt, är ju förskyld och för att jag ska bli frisk ngngång så har jag kommit på att jag måste tare lugnt, okej det har jag försig alltid vetat att man ska men det är inte förens nu när allt blir värre och värre som jag verkligen inser på riktigt att jag måste ta det lungt och bli ordentligt frisk innan jag är ute och röjjer så jag ska helt enkelt bara tare chill, ska plugga med pappa ett tag och sen är de massa på tv =)


På en fotbollsträning



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: