SKRIVET: 2009-10-12, kl 16:39:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skoltrött!??

Hallåå hallå!
Ska snart börja plugga, min kväll kommer bestå av plugg, plugg och så lite mer plugg .. om jag inte hinner somna av tråkighet innan.. är så sjukt skoltrött nu så det är inte sant, orkar ärligt talat inte ens bry mig om mina betyg längre =/ innan har jag iaf velat ha bra betyg men fan jag orkar inte ens tänka på det, orkar inte med all press på mig .. och den pressen kommer ju i absolut största delen från mig själv.. jobbigt? jaa!! Och även om jag nu inte orkar bry mig om mina betyg så har jag fortfarande pressen på mig, den ligger där under allt "jag orkar inte" och det blir inte bättre av att jag snart slutar, för när jag kommer på att shiet snart äre studenten som gäller, då kmr jag på att jag måste ha bra betyg för att komma vidare i livet.. och jag känner en enorm press på mig för att klara prov osv för det finns ingen mer chans, förr har man alltid haft ett till år men nu är det snart slut .. och vad ska jag göra när allt är slut? Jo visst ska jag plugga vidare, men det är inte samma sak, dessutom måste man skaffa jobb och blää jag vill inte bli vuxen! Jag orkar inte med allt ansvar men aja sånt är livet och allt är inte lätt här i livet

Jaha, nog om min skoltrötthet, vad har jag gjort idag? känns egentligen helt meningslöst att skriva om mina dagar eftersom det händer inprencis samma sak dag ut och dag in, och jag har enligt mig inte ngt intressant att skriva men enligt en viss person så är det kul att läsa haha så jaa här kommer min dag

x vakna och mådde dåligt, ont i halsen och jaa allmänt dåligt
x kämpa mig till skolan
x hade lektioner, trååk (historia, mentorstid, idrott, naturkunskap)
x kom hem och nu sitter jag här .. och ska snart plugga

Det var allt för mig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: