SKRIVET: 2009-10-14, kl 16:47:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

old times

Sitter och kollar på gamla bilder som jag har i mitt usbminne =) trevliga tider de där

härlig skoldag idag, väldigt tröttsam men vi fick sluta tidigt så de va najs =P tyvärr så fick jag dock ingen lunch (!?) dålig stil tkr jag, de fanns ingen laktosfri mat till varken mig eller mellis idag, vilket är väldigt dåligt då båda har lämnat in lapp om detta .. det ända som fanns var tre pannkakor och det stod dessutom att det var till ngn med namnet johannes. Varför lämna in lapp om allergi när man ändå inte får det som man ska ha? kan någon svara mig det..känns ju lite onödigt liksom ..
men jaja jag klarade mig iaf tack vare att vi fick sluta tidigt och jag kunde dra hem för att äta nudlar =)

Men nu ska jag renskriva mitt arbete, tjenixen!


  
Bild 1: Jag som gör ett hjärta
Bild 2: Jag och Roxannie
<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: