SKRIVET: 2009-10-08, kl 20:34:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Långhelg!

Tjenixen tjenixen på alla läsare!
Sitter i sängen och kollar på tv, har precis städat rummet lite och jaa nu ska jag bara tare lungt

Va ledig idag =) även ledig imorgon så jag har långhelg, vilket är härligt härligt då jag inte kommer hinna sova ut i helgen då jag har match med ungarna. Så imorgon ska jag sova! haha
Idag fick jag dock inte sova länge alls trots att jag va ledig =p haha, skulle till läkaren på ersta för ett återbesök för min mage, läkaren sa egentligen inget speciellt utan bara fråga hur de va, om de hade blivit bättre sen jag börjat med mina tabletter osv , men jaa nu är det ett år till nästa återbesök


har faktskt inget annat att skriva så ni får ha en härlig kväll allisammans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: