SKRIVET: 2009-10-19, kl 21:42:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej då allsvenskan, hej superettan?

Tjenamors! Kom nyss på att jag har svenska prov imorgon på 1800-talet, författare och skit men jag ska göra mitt bästa och hoppas att de går bra!

Aja ikväll vare ju fotboll på G, yes yes två av matcherna gick som jag ville men tyvärr inte den matchen som jag helst skulle gå bra .. käre djurgården förlorade och är ännu närmare superettan nu eftersom örgryte vann sist, däremot så loosade bajsen också vilket är kanon! haha och som tur va så vann göteborg, jättebra! Vill under inga omständigheter alls att ajk ska vinna guldet därför är de super att göteborg vann idag för nu har dom chans på guldet!

Aja ska kolla klart på matakuten nu och sen plugga till det dära provet och sen sooova =) måste tagga för en låång dag imorgon

Sov så gott! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: