SKRIVET: 2009-10-14, kl 19:55:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

bästa broder

God kväll!
Sitter och kollar runt lite på datan medans jag väntar på att min pizza ska bli klar =) bror min handlade en fryspizza till mig, mums! så nu är den i ugnen och väntar på att få bli klar tihihi ..

När jag sitter här och kollar runt så hittar jag bästa julklappen, tänkte först att de skulle bli en födelsedagspresent till rouxiie men eftersom min present är en krogrunda så får detta bli en julklapp till henne =)<33
hoppas hon blir happy för den bara haha

ikväll är det fotboll på tv, tagga till nu .. än finns en chans till vm .. även om den chansen är minimal dvs malta måste ta poäng mot portugal och då ska ni veta att malta endast har ett futtigt poäng så det näst intill en omöjlig dröm, men den finns och den kan med ett mirakel bli verklig!

men nu ringer klockan till pizzan,


Klassen!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: