SKRIVET: 2009-07-18, kl 00:03:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Zlatan till Barca ?

Tjolahopp !!
Kom hem nyss efter att ha tagit en långpromenix men pappa och vovven =) vi skulle egentligen ta en vanlig kvällsrunda men vi gick till pappas "berg" (som förövrigt inte alls va lika bra och vackert som mitt berg jag visa honom) på vägen upp dit var det iaf sjukt jobbigt, faaan va hunden drog, och det finns en anledning till det kan jag säga =) han drog hela tiden åt ett håll för antagligen såg eller kände han ngn lukt där i och med att de va skog och säkert massa djur.. iallafall så får jag syn på ngt en bra bit längre fram så jag utbrister "shiet vad är det där" min pappa säger bara "det är en buske" hahah och när vi kommer längre fram så börjar denna buske röra sig! Hahaha för de va ju ingen buske utan tre rådjur som stod ihop samt en eller två som stod längre i från och så fort herman kände lukten och såg dom så drog han hur mkt som helst hahah, de va fan sjukt ahhahah men jag har ju tränat mina armmuskler nu hahha =P
Sen gick vi i skogen hem och jaa det blev en promenix som va lång kan jag säga =) och jag som inte alls var förberedd på detta gick så klart i flipflop haha inte såå bra kanske =P haha

Och btw alla har väl läst om att Zlatan ska flytta  till Barca? och jag är såå inte nöjd med det, asså jaa visst han är en bra spelare absolut men han är såå överskattad och inte alls värd allt som Barca ger för honom. Jag tror ärligt talat inte att de är en bra affär, barca som brukar va laget som gör spelarna..okej jaa visst har dom köpt stjärnspelare men dom brukar för det mesta göra spelarna bra och utveckla dom jättebra, så jaa dom kanske gör Zlatan ännu bättre men jag måste säga att jag är ändå inte nöjd, jag gillar inte zlatan och det är väl mest för att han är så överskattad, liksom kom igen ingen absolut ingen människa kan va värd såå jävla mkt för sitt fotbollsspel: ca 48 miljoner euro, alltså ca 528 miljoner kronor och inte nog med det så ska dom ha spelare som i mina ögon är bättre än Zlatan, jaa Samuel Eto'o som är grymt mycket bättre än zlatan och sen även en till bra spelare, nämligen Alexander Hleb.. jaa jag tycker Barcelona har gjort en dålig affär här! Men men det är väl bara hoppas på att jag har fel och att Barca vinner la liga i år igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: