SKRIVET: 2009-07-29, kl 01:27:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Viccan

TJenare tjenare!!

BRORSAN ÄR HEMMA NU =D


Idag så åkte tyvärr sysslingarna hem =( lite tråkigt måste jag säga, men i morgon (eftersom klockan är över tolv nu) så åker jag till skåne för att hälsa på Adela =D hihi så jag överlever <3

Idag har hänt en del, dagen började lite segt med tvtittande (självklart VM) och så god mat =P
sen vid halv fem så körde vi sysslingarna till centralen och sen efter det åkte vi direkt till bocciabanan för att äta middag, en som vi känner har nämnligen gått i penison så han bjöd på middag =)
Vid åtta så mötte jag upp Viccan och sen åkte vi till Tyresö där vi träffa Niklas en snabbis =) och sen bestämde jag och viccan oss för att åka in till stan, så sagt och gjort så åka vi till stan och strosa runt lite fram till det att vi hitta ett bra ställe där vi satte oss och drack alkoläsk =) och för en stund sen så kom jag hem och nu funderar jag på att sova =)

Det var en kort liten sammanfattning av mig dag =P


En gammal bild på Viccan från stavantiderna =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: