SKRIVET: 2009-07-18, kl 23:45:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Utomlands

Jag vill såå gärna åka utomlands just nu, helst av allt Kreta =D älskar det stället, det är så härligt och fint och alla människor där är så snälla av sig =) kommer ihåg när jag var mindre och vi fick massa vänner där nere, gubben, och antonio eller va han hette, han hade iaf en restaurang där har jag för mig =) vi blev bjudna på en fest med bara en massa greker och jaa det var underbart ... alla dessa människor var ju vänner till familjen och alla andra vi åkte med och jag och ande träffade alltid ngn där att leka med =) hahah kommer ihåg en speciellt =) Niki, hon va en grekisk tjej som var dotter till hotellägaren tror jag =) vi brukade leka och ha skoj hahha.. 
Jag vill åka till Kreta nu! haha sola och bada och bara ha det skönt, det vore toppen =) men men kanske nästa år? =)  jag får se fram emot höst istället då jag åker till kanarieöarna för att hälsa på mormor och morfar som är där då =)



Jag och mormor förra året på Kreta <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: