SKRIVET: 2009-07-24, kl 19:41:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pappa vs Stuart Pearce =P

Nu har jag dansat, diggat musik på höög volym och så har jag städat hela övervåningen =D jag är grym! Hahaha, hittade massa tidningsurklipp också =) Från den tiden då Atlas Copco (nuvarande Sickla IF) var rent ut sagt jäkligt grymma!! Dom hade då 22 raka segrar och slutade serien med 103-19 i målskillnad =P Det ni, det var tider det asså ;-) hihihi

Hittade även ett 17 år gammalt tidningsinlägg där Älta IF mötte Luton och så är det en bild på min pappa som på den tiden spelade i Älta, sen så stod det lite om honom och att han gjorde det ända målet för Älta under den matchen =) det är min pappa det!! *stolt* haha ... Min pappa har även spelat mot Stuart Pearce som var en jättebra engelsk fotbollsspelare =) Han spelade hela 78 landskamper för england och utan av dom så var han lagkapten 10 matcher, sen så har han bla spelat i Nottingham samt Newcastle United och honom har min pappa spelat mot =) Det var på den tiden då han spela i Nottingham =)
Dessutom så är Pearce tränare för englands U21 lag nu förtiden =P
Jaa jag skulle bara tala om vilket  bra pappa jag har =P hahhahah


Brorsan och pappa! <3



Jaa jag har som sagt varit duktig och städat så därför tyckte jag att jag förtjänade en liten paus här vid datan =P men jag ska strax bädda där nere =) för Adela och Johanna kommer ju idag!! =D Tyvärr så är tåget väldigt sent men men, that's life

Juste jag ska även lägga in bilder åt mamma från brorsans 20årsfest (påminn mig är ni snälla! hihi)


Banne

Nottingham hade flera landslags spelare bland annat en som hette Des Walker fler var det men det var ju längsen vi spelade mot dem, vem är din pappa (Bison?) för jag var också med.

Hälsningar Banne


Sofie

Benke är min pappa :)


Sofie

Benke är min pappa :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: