SKRIVET: 2009-07-27, kl 13:14:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

God morgon ...

God morgon (!?) Nää men jag sitter i mörkret och väntar på att sömntutorna ska vakna =) hihi själv har jag varit vaken i en timme ungefär, vakna ett antal gånger innan det blandannat av att jävla vecko revyn ringde IGEN det är typ 4-5 gången dom ringer gaah jag blir så trött haha, men jag svarade inte för jag vet vad dom vill och vi har redan tackat nej till deras erbjudande en gång

Idag är det tänkt att vi ska till gröna lund men vi får ju se hur det blir med det, om jag just nu kollar runt i rummet så ser jag bara två trötta människor som sover/vilar och inte orkar ta sig upp =P hahha men jaa vi får ta och se vad som händer =) annars blire väl att göra av med pengar i stan...jaja som sagt, vi får väl se vad som händer =) först och främst måste vi käka något

Hade fan sjukt svårt att sova i natt, jag svettades som en gris hahah och när jag väl nästan hade somnat då ringde Adelas telefon och jaa det var hennes käre broder som ringde så det gjorde ju inget =) men ändå sen tog de ett tag för mig att somna om och sen vaknade jag väldigt ofta men men

 
Sysslingar <3
(bortsett från Thomas där i hörnet)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: