SKRIVET: 2009-07-18, kl 22:17:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trasiga flipflop =O

Sitter just nu och kollar på nyheterna, där säger dom att de så kallde "polisassisterande självmord" där man provecerar polisen till att skjuta en har kommit till sverige..helt sjukt ändå och grymt elakt mot poliserna om dom dödar personen i fråga..Om man nu ska ta sitt liv (som jag visserligen inte tkr man ska) så kan man ju göra det själv inte genom en polis som kan få en massa skit för det.

Jaja nu till roligare saker =P hahah okej finns inte mkt att säga men jaa, juste min sko gick sönder idag när jag var ute och gick med hunden HAHA Hade flipflop på mig och helt plötsligt så gick dom sönder haha där man ska ha tån gick sönder så det var väldigt väligt svårt att gå hahaha lite svårt att förkalra men läggen in bild någon dag =)
Hahah det värsta va att jag ändå hade gått en ganska bra bit och jag ville inte gå barfota hem haha så mamma och pappa kom och hämtade mig =P



Bild från U21 EM, Spanien - England



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: