SKRIVET: 2009-07-16, kl 00:09:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

tralleliitrallelaaa

trallalaaa vad jag och Rox är bra =P haha. När Rox kom vid ett så gick jag och hunden ut och mötte henne sedan gick vi på en lååångpromenix i hela två och en halv timme, japp ni läste rätt! vi gick sjukt långt =) men skönt var det, vi var dock inte förberedde på att gå så länge så vi hade inte bra skor och inge vatten så när vi väl kom hem dracks det en massa vatten vill jag lova!!

Sen har vi väl bara tagit det lugnt =) kollat på tv, dansat haha och snackat skit. Och ja jag kan säga att Rox är den som snackar mest skit hahhaha iaf när det handlar om EN viss person som hon tror sig veta en massa om hhahah men hon vet inget men det gör jag, så Roxanna ge dig .. du vet att jaghar rätt! som alltid!!! hahah =D

  
På andra bilder så räknar Rox alla myggbett som hon fick hahah



  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: