SKRIVET: 2009-07-08, kl 23:08:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

The Sims 2

Tjenixen på er!
Ska snart sova tror jag, är sjukt trött haha
Den här dagen har varit lugn och skön =) har spelat sims 2 typ hela dagen med Thomas hahha , jag fastnade framför där haha, men det är fan kul .. hade glömt bort det hahha men jaa så det har vi spelat hela dagen låång =) samt städat liite

Sen nu på kvällen har jag tagit en låångpromenad på två timmar, Vi är ju hundvakt åt Herrman nu =) så jag gick ut med honom och så mötte jag upp Frida så vi gick runt i Älta ända fram tills det börjde regna .. så jaa en lång promenix för min del och det va skönt =) och roligt att träffa fritshow också =D hihi

Näää nu ska jag kolla lite på tv sen sova =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: