SKRIVET: 2009-07-16, kl 17:49:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tandläkarbesök och Fanny

Mina fötter värker!!! hahha dom är inte vana att vara ute och gå så mkt =P

jaja...idag vaknade jag vid nio kanske och började fixa mig för att sedan åka till tandläkaren, min tråd bakom tänderna hade gått upp lite så därför var jag där =) det gick i alla fall bra och jag ska tillbaka dit om typ en månad för att träffa min riktiga tandläkare så får han se vad som behövs göras =)

Efter tandläkaren åkte jag iaf hem och hämtade hunden och sen tog vi bussen (det gick riktigt bra, både på dit och hemvägen) till tyresö för att träffa FannyPanny =)  Det va trevligt att ses eftersom jag inte sett henne sen sommarlovet började... Vi var i alla fall ute och gick =) och denna gång blev promenaden längre än gårdagens, hela tre timmar gick vi idag =) duktiga som vi är, så ni kanske kan förstå att fötterna värker lite nu =P haha speciellt när jag inte tänker och tar samma dåliga skor som jag hade igår haha..men mna lär sig av sina misstag!!


Näää nu ska jag lägga mig i soffan och vila fossingarna =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: