SKRIVET: 2009-07-26, kl 04:49:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nattpromenad

Tjulululuu =P haha
Kom nyss hem från en nattpromenad =) mysigt värre måste jag säga =D Johanna sov dock så hon orkade tyvärr inte följa med =( men jag och Adela gick en långpromenad och så satt vi så klart vid berget =) fram tills det började låta i skogen och vi blev skiträdda hahah

Efter det gick vi och satte oss pöå bryggan vid älta ip och jag tog mig ett litet dopp =P Adela fegisen hon vågade inte, men det kommer =P jag vet av erfarenhet att hon tar tid på sig =P tex som när vi bada isvak hahah då tog de typ si så där en timme innan hon doppa sig snabbt haha =P sötisen <3

Nää nu ska vi sova för pappa kommer och väcker oss vid elva i mrogon för vi får tydligen inte sova bort hela dagen och han tror inte vi kommer orka vakna =P men han ska få se =D jag och adela vi kommer orka =) men aja sov så gott !



Och nu blev jag jäättesugen på scones -eller skånsk som min käre barndomsvän sa förut  hihi-!! =P så pappa, om du mot förmodan läser detta imorgonbitti, kan du ju väcka oss när sconesen är klara =) eller chokladgröt =P hahahha (det låter kanske inte så najs men pappas chokladgröt är mumsig!!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: