SKRIVET: 2009-07-24, kl 00:34:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag hör det regna

Sitter i soffan just nu och ska snart kolla lite på tv innan jag ska krypa ner i sängen för att sova =)
Shiiet vad det regnar, när jag sitter här i vardagsrummet så hör man verkligen hur regnet slår mot taket på altanen =) det är jättemysigt! hihi, men det regnar fan sjukt mycket !! Men det är mys =D

Ojj nu börjar det blixtra också men jag hann räkna till 15 sekunder mellan blixen och åskan så än är den en bit här ifrån så jag hinner nog kolla på tv en liiten stund iaf =)
stackars mamsen är jätterädd för blixten så hon är livrädd nu, stackare!

Men guud tar regnet aldrig slut ?!?!? det regnar fan sjukt mycket nu !!!

Nääe nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv =)





Jag är inte lite avundsjuk på brorsan nu som är i varma Magaluf !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: