SKRIVET: 2009-07-08, kl 00:22:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Grönan

Helluu
Idag skulle egentligen jag, Thomas och Petra åka till Köping, men eftersom jag kom på att jag är 18 och behövde betala 300 till läkaren igår och jag har liite ont om pengar just nu när man inte får ngt studiebidrag..så hade jag inte råd med tågbiljett så kunde det inte bli ngt med det, men Kristoffer kommer till Thomas på måndag vilket var en enorm tröst för honom då han verkligen verkligen saknar sin bror och det kan jag förstå .. fan jag skulle sakna andreas om jag inte fick träffa honom juu.

Idag hade vi i stället fått pengar av Pekka som var bara till gröna lund så vi åkte dit i stället =) det var riktigt trevligt, vi hade det kul, åkte en massa saker och så =) vi va väl där i sex timmar fram till dess att det började spöregna, åska och blixtra igen ...
Då åkte vi hem till mormor och morfar och jaa sen åkte vi med mamma och pappa hem =)

Här hemma har vi kollat på MJ:s minnescermoni osv .. och jaa bara tagit det lugnt =)

Nääe nu ska jag kolla på Bones sen sovis .. Godnatt =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: