SKRIVET: 2009-07-18, kl 14:15:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gothia cup

Sitter återigen och kollar på gothia cup =P just nu är det straffar i finalen,  och nu vann örgryte mot ngt norskt lag tror jag =P
Jaja jag tänkte snart ta och träna lite =) tänkte bara ta och uppdratera lite här innan =)

btw så i år eller jaa den här säsongen så SKA jag åka på min efterlängtade Barcaresa!! Jag har sparat en massa massa pengar så jag har råd nu =) så jaa jag ska åka, jag måste åka för det här är ngt som jag verkligen vill göra och det ska jag också =)
Tänk er att sitta där på Camp nou och kolla på europas bästa fotbollslag med en massa stjärnspelare och jag bara älskar det laget, ååh jag vill verkligen! Och jag och pappa ska ska ska åka, jag ska va en av dom där ca 98000 åskådarna,, jag ska!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: