SKRIVET: 2009-07-29, kl 18:04:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

..

Nu har jag precis duschat och packat klart =) eller jaa nästan klart, har tandborste och typ skor kvar att packa ner men sen såå!! Men jag måste säga att jag antagligen har packat ner liiite för mycket kläder =P haha eller njaa, jag har nog för mycket av ett plagg och för lite av något annat men men jag tror att jag har fått med mig så att jag kommer klara mig i en vecka =) min väska är i alla fall överfull just nu och det får inte plats ngt mer i den och jag vill inte ta bort något hahah men jaa i värsta fall får jag väl låna ngt (a) hihi

Snart så ska jag fixa middag sen så senare kör pappa mig till Petra innan han ska på träning =) så att jag slipper bära väskan dit =P haha sen i morgonbitti så kommer pappas kompis Björne och hämtar oss, vi ska nämligen åka med honom till Skåne..

Visst faan, jag har glömt köpa lactrase =/ ajaj jag får ta och köpa det i skåne i morgon =)

nää bye bye, nu ska jag kolla resa till vintern =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: