SKRIVET: 2009-07-23, kl 13:20:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det är ingen vanlig dag, för det är Fannys födelsedag, hurra hurra HURRA! =P

Tjenare tjenare,
Stan igår med Frida var trevligt =) men vi kom båda hem utan att köpt något kul, men det gör inget =p för trevligt var det i alla fall =)

jaa men i alla fall så är jag hemma nu igen =)
Idag så har jag varit på ersta sjukhus för att träffa en läkare om min mage, igen ! Och jaa inget nytt denna gång heller, diagnosen IBS ställdes och jaa, men det positiva är att den här läkaren gav lite ex på saker som kan hjälpa, bla så ska jag få äta medicin som kan hjälpa så det är bara hålla tummarna på att det hjälper! För jag är nämligen så jävla trött på den här skiten! Att alltid ha ont i magen när jag har ätit och jaa det är fan inte kul =/ och det värsta är att typ ingen förstår hur jag känner, och jag kan inte klandra dom för som allt annat så kan man inte förstå om man själv inte lider av det men det är jobbigt, att få ont efter nästan varje måltid som jag äter osv .. men förhoppningsvis så kommer det bli bättre nu =)

Ja men iaf så sitter jag här hemma nu och väntar på att ViccanPiccan kanske ska komma och kolla på film med mig =)


Det är denna film som ska ses idag =)



Förövrigt så saknar jag min storebror som är i Magaluf, han har nu varit borta i en vecka och två dagar men snart så kommer han hem! hoppas bara tiden går fort fram till dess =) men det gör det nog eftersom i mrogon kommer Adela och Johanna hit =) ska bli riktigtroligt och tiden går ju snabbt när man har kul =P


Och juste, GRATTIS FANNY på din 19års dag =D <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: