SKRIVET: 2009-07-13, kl 18:13:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Älta - Sickla

Sitter och kollar på tv just nu =) är helt jättetrött =o, och har världens mensvärk =/ men men sånt är livet när man är tjej .. en gång i månaden får man stå ut med skiten ett par dagar

Idag har jag i alla fall varit lite duktig, jag och hunden som vi passar tog en promenad, en långpromenad .. vi gick från Älta till Sickla =) men klantig som jag är så glömde jag ta med vatten haha, så höll på att törsta ihjäl, dels av all värme men sen också för jag har fått ngr tabletter för min ibs som gör så att man blir torr i munnen, men jag klarade mig ända hem till mormor och morfar..

Nu är iaf både jag och Herman trötta =P  hahah

nää tack och hej leverpastej !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: