SKRIVET: 2009-07-17, kl 17:12:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Älskade mormor och morfar! <3

Helloo !!

Har nyss bakat en blåbär och hallonpaj =) hoppas det blir mumsigt, mormor och morfar ska nämligen bjuda oss på middag och jag sa att jag kunde göra en efterrätt =) så det har jag gjort nu,

Idag har jag inte gjort ngt speciellt, mest umgåts med mamma och jaa nu ska vi snart åka till mormor och morfar =) Vill träffa dom så ofta jag bara kan för dom är så snälla och jaa dom är bäst, sen så börjar man märka av åldern lite på morfar då han inte alltid mår så jättebra, vilket till stor del beror på en massa massa stress, dels så allt med tennisbanorna och sen så är det alltid en massa folk som ska hålla på att klaga, så fort något är fel .. men varför kan inte folk tala om när ngt är bra också? Uppmuntra och ge komplimanger i stället för att bara klaga..typiskt människor!


Nää tack och hej leverpastej på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: