SKRIVET: 2009-12-10, kl 19:50:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tomten finns faktiskt!

Tjenixen!
Idag var det nästsista praktikdagen och när barnen fick veta de blev dom ledsna =( men det blev jag liite glad för hahaha klart de e tråkigt att dom blev ledsna, men om dom blev ledsna måste de ju betyda att dom är nöjda och gillar mig? Eller? Alltså har jag gjort bra i från mig på praktiken, yees!! Så barnen hängde efter mig lite idag och vi hade julpyssel, jag övertygade några av dom att jultomten faktiskt finns och att jag en gång hade sett den riktiga jultomten och inte bara hans tomtekompisar =P haha talade om att den riktiga tomten kom från skorsstenen fast om man itne hade någon så kom han genom fläkten hahaha, söta som dom va kollade dom först på mig som om jag skämta men efter ett tag gick dom på de,sötisarna! Dom lovade att inte säga till någon att jag hade sett tomten för då skulle jag ju inte få några julklappar men jag skulle få deras då haha

Fick sluta lite tidigare idag eftersom jag skulle åka och jobba, andra dagen på jobbet .. För er som inte vet så har jag ju fått ett jobb som barnflicka, så kommer jobba ca 2kvällar i veckan =) så igår började jag min introduktion .. då gick jag bara en och en halv timme för att lära känna tjejen jag ska passa, sen idag så jobbade jag med den andra barnflickan och i morgon ska jag vara med mamman för att lära mig allt, men sen så nästa vecka drar de igång på riktigt!

Men nu måste jag sluta, tänkte bara tala om hur min dag varit.. nu ska det bakas bullar =D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: