SKRIVET: 2009-12-23, kl 16:48:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tidig jul

Hejsan hejsan!
Sitter hemma hos mormor och morfar =) åkte ju hit igår kväll

Dagen började lite stressigt, fick handla till efterrätten som ska ätas idag (cheescake) och sen fixa jag den, helt plötsligt va klockan tjugo i elva och min buss gick elva, stress! Jag som är lite sent ute hade inte köpt klart alla julklappar så jag skulle möta mickis i forum och handla de sista vilket gick rätt så fort

Annars idag så har jag slagit in mina klappar och så ..

Nu sitter jag och väntar på att alla ska komma hit så vi kan börja äta våran julmat så vi får öppna julklappar ngn gång haha, vi firar ju nämligen jul ikväll eftersom mamma jobbar i morgon.. så idag får jag alla mina klappisar (om jag har varit tillräckligt snäll haha)

TjaaDåå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: