SKRIVET: 2009-12-17, kl 14:18:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snöar!

Hejsan hoppas i snöstormen!
Shiet vad det snöar, igår kväll när jag kolla ut genom mitt fönster så såg man typ 1-2 meter ut sen va det bara snö, snö och mera snö.. och imorse va det massa snö vid dörren.
Och det har snöat massa under dagen också, imrose när jag gick så låg de 3sm snö efter att pappa skottat två timmar tidagre, de va inte så stor skillnad men när jag kom från skolan fyra timmar senare så va det typ 1dm snö utanför här om inte mer! Så det va ju bara sätta igång att skotta, fast mina händer va sönderfrusna eftersom min första buss va 10-15 minuter sen och sen va den andra bussen 30 min sen. Brr Fryser fortfaradne !

Ska tare lite lugnt nu och ladda inför jobbet, pappa kör mig troligtvis så jag slipper gå i detta väder, sen så vet jag inte hur länge jag ska jobba men de får vi väl se senare


Juste imorgon kommer mormor och morfar äntligen hem! :D jippi, jag är så glad så glad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: