SKRIVET: 2009-12-28, kl 20:54:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sliten Sofie :p

God kväll på er!
Nu va det ett tag sedan jag skrev, men jag har inte haft någon ork eller tid..
Har iaf haft en superbra julhelg med mkt fina julklappar!  Fick örhängen från laila bagges kollektion, fick lite kläder, presentkort, fifa 10 till wii, ett spel till wii fit, och lite mer jättefina saker =)
Dessutom så fick jag en fotbollsresa för att kollar på Barcelona =D och jag är överlyckilg över det!!

Idag har jag varit på teater med tjejen jag passar, vi såg Rasmus på luffen så de va min andra gång =P men de va kul ändå .. och teatern va lika bra som sist =) om nästan inte bättre, dom hade lagt till lite småsaker sen så hade vi bättre platser nu så man såg allt på ett annat sätt


Ajaa, nu ska jag kolla på tv eller ngt sen typ sova, är helt slut haha och anledningen till de kan ju säga att de är dels för att jag mellan den 22 - 25 december sov på en soffa =P så varje gång jag vände mig om så vakna jag - alltså fick jagi ngen ordentlig sömn, sen så den 25 jobba jag på juldagscupen och stod upp i nio och en halv timme vilket ledde till att mina ben värkte under natten sen så jag kunde knappt sova, sen vare att vakna hyfsat tidigt den 26 och sen va man dumt nog ute på krogen den natten också, och sen vakna vid 10 igår och somna sent och upp vid 10 idag också.. så idag ska jag sova tidigt samt sova länge imorgon .. hmm hoppas man fattar vad jag har skrivit hahah

Men sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: