SKRIVET: 2009-12-07, kl 20:30:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Är det bara jag som är sjukt taggad och längtar sjuk mycket till studenten!?
Va i skolan idag, första gången på 10 dar =P och oj så jag längtade därifrån .. haha men som tur va fick vi sluta tidigare, hade nämligen ingen naturkunskap så de va najs =P Så jag, Malin och Mickis åkte och åt lunch i forum och sen gick vi till simhallen och simmade i typ 2 timmar, härligt härligt


Har sett lite här och var att folket börjar planera sitt nyår, kanske är dags för de? Skulle helst vilja lämna sthlm eller fira med någon som jag verkligen bryr mig om, som betyder mycket för mig .. men jag får se vad som händer =) något skoj hittas nog på

Ska kolla på Lottas jul på Liseberg nu =P Dom sjunger massa härliga jullåtar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: