SKRIVET: 2009-04-03, kl 22:55:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

våren

Äntligen är våren på väg =D peppar peppar .. solen strålade idag och det var varmt och skönt, blommorna har börjat blomma och fåglarna kvittrar, riktigt härligt må jag säga =) så idag efter praktiken satte jag mig på mormors ballkong, med en bok och läste =) rätt som det är kommer ett litet vårtecken flygande förbi mig, en humla =) nu är det vår .. jag fortsatte att läsa ett bra tag i den varma solen tills jag ser nästa vårtecken .. en jävla hoppspindel hoppas på mitt ben!!! Blää jag är överdrivet rädd för spindlar, jag hatar deras sätt att röra sig, jag tkr dom är sjukt äkliga och jag nää usch jag verkligen hatar dom .. och så hoppas en sån sak på mig..när jag sitter och njuter av den starka vårsolen ... BLÄÄ .. hahah så då fick jag nog så jag gick in och fortsatte läsandet där .. riktigt bra bok också måste jag säga, den rekomenderar jag =)

den heter "innan jag dör" och handlar om en 16 årig tjej som har cancer, om saker hon vill göra innan hon dör osv.. jag har fastnat i boken..fick den igår av min moster och jag har redan läst strax över 200 sidor. kankse 220 eller så! =D men jaa som sagt jag har fastnat i den =)

En annan bok som faktiskt är bra är "en av grabbarna" Det är en föredetta fotbollshuligan som skriver om vålden, om känslan, om händelser och "beroendet" den är faktiskt också väldigt bra =) ganska hemsk under vissa delar måste jag säga men ändå bra, så om ni gillar att läsa självbiografier och om men gillar fotboll, svensk fotboll (i och med att det handlar om livet runt fotbollen) så rekomenderar jag den till er =)

Nää nu ska jag krypa ner i sängen och läsa =) är sjukt trött så God natt på er alla!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: