SKRIVET: 2009-04-05, kl 22:09:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Syssling

Hejsan hejsan!
Idag när jag vaknade var det bara klä på sig och fixa sig lite snabbt och sen åkte jag, mamma och pappa iväg till orminge för att hälsa på mammas kusin Micke och hans tjej Jenny och deras lilla dotter Emma som är min syssling. Sjukt söt unge och shiet vad stor hon hade blivit!! det va jättelänge sen vi träffade dom så lilla Emma hade växt en hel del kan jag säga =P haha, men såå söööt ! Vi fikade lite och kollade i fotoalbum =)
Efter två timmar eller ngt sånt så åkte vi hem igen och jag somna =P haha vaknade vid fem-sex tiden ngn gång och då åkte vi och köpte Thaimat =) mumsigt !!

Nu har vi nyss kollat på film =) .. vi såg Rallybrudar =) den var väl bra men jag tycker den var lite seg men men annars varen bra =)

men nu ska jag fortsätta kolla på tv, tack och hej leverpastej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: