SKRIVET: 2009-04-07, kl 17:47:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Roxanna!

Orkar egentligen inte skriva =P men jag ska bara tala om vad jag har gjort detta dygn =)
först träffade jag rox för att soola =) och sen kolla vi affärer för att sedan åka hem till mig =) vid halv sex tiden så åkte vi mot stadion för att se på fotboll =D =D Djurgårdens första match och dom mötte örebro .. dif vann =D faan va bra!!
Efter matchen åkte vi hem till mig =) och kolla på tv osv
Idag har vi power walkat i en timme och tjugo minuter , grymma eller hur ? =P haha båda två har nu fått blåsor ahhaha jag under foten och rox på hälen hahah
efter det så har vi bara tagit de lugnt och för typ en en halvtimme sen så åkte hon hem,

En dålig uppdratering men jag är för trött för att orka skriva ordentligt =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: