SKRIVET: 2009-04-28, kl 23:40:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

plugg

God kväll .. Ska gå och sova nu alldeles strax men tänkte skriva lite innan =)

Idag har varit en jobbig och förvirrande dag .. Började med huvudvärk så tog migräntablett som i sin tur gjorde mig yr och illamående och inte tog den bort värken heller.. åkte till skolan lite senare .. och där hade jag två prov. Det ena gick helt ok men det andra gick skitdåligt !! Blää, känner mig besviken på mig själv för jag borde kunna det, usch..
I alla fall så när jag skulle packa ihop alla mina saker efter det sista provet så är jag så förvirrad så jag la ner glasögonen i pennfodralet?? mne jag kom som tur va på det ganska snabbt så inget gick sönder haha, gick helt väck ut till bussen, kom till tyresö centrum för att byta buss. kanon snart hemma täntke jag när buss 816 kom och så hoppa jag på den =) Men självklart så somnar jag och vaknar upp preecis vid hållplatsen jag ska av på .. tur det!

Så när jag kom hem så tog jag det bara lungt, kollat på fotboll .. gått promenad med hunden (som vi ska passa i en vecka nu) och så såklart pluggat .. har ett till prov i morgon, usch! Jag orkar inte med allt pluggande! Skönt att vi är lediga på torsdag iaf sen röd dag på fredag =)

Nää nu ska jag sova .. god natt på er !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: